2010 - 12 - 12

Idag har jag haft en ganska skön morgon. Jag gick upp vid 10 och duschade och åt lite, sen gick jag ner till konsum för att köpa jäst till lussebulls-degen som mamma skulle göra. Det är faktiskt asskönt ute, det kändes inte för kallt och solen skiner, underbart!
Sedan vid typ kvart i 12 kanske, så gick jag till Emma för att gå igenom lite kemi till provet, men det slutade med att vi sket i det och gick ut för att åka pulka istället, haha! Jaja, lite roligt måste man ju få ha :)
Kom hem därifrån för typ 15 min sen och nu ska jag chilla lite och städa mitt rum.

Vid typ 15.30 sen så ska jag åka in till Stadshuset och öva inför de viktiga luciatågen imorgon med kören. Lite läskigt tycker jag, jag ska åka dit själv och ringa på... Japp jag ska ringa på i Stadshuset, skumt va? :S
Puss ♥

Just nu utanför min dörr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0