Den 23:e decmeber: Lill-julafton

Hejhej!
Sorry att det blev så sen bloggning idag, jag har haft andra roligare saker att göra, hehe. Först städade jag och julpyntade huset med familjen och sen åkte jag, mamma och mina syrror in till stan för att köpa några sista-minuten julklappar och shoppa lite fina julkläder.
Jag hittade en jättefin skjort-klänning/tunika på Åhléns (Inwear). Den är rutad i typ rött, vinrött, vitt och lite svart. Till det köpte jag gråa tights och ett smalt brunt skärp. Mamma betalade så snällt, det är en sorts tradtition vi har i vår familj. Som en tidig julklapp liksom. :)

Innan dess var vi också i Storkyrkan och kollade på den otroligt fina julkrubban som finns där, jag tog någon bild så jag kan visa er.
Sen vi kom hem vid typ kl 18 har jag slagit in julklappar, ätit middag och klätt julgranen med mina syrror. Det är en riktigt fin gran i år kan jag säga! Hehe ;)

Jag kommer nog inte blogga så mycket under julhelgen, för jag har annat att prioritera såhär på julen och jag tycker det känns onödigt att sitta framför datorn då... Men vi ses när vi ses, ha det bäst och god jul!!!
Pussar & kramar ♥

Lite av krubban i Storkyrkan...

...och jag på Åhléns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0