Den 27:e

Hej bloggen, det var längesen nu.
Har ni haft en bra jul då? Det har jag! Jag har vart upptagen, har träffat släkten upprepade gånger, bakat pepparkakor och proppat mig full med julmat, öppnat en massa paket, kollat på de klassiska TV-programmen o.s.v...
Och jag ville prioritera allt det såhär på julen istället för att hänga vid datorn.
Och en till anledning till att jag inte bloggat är att våran snälla & tåliga gamla laptop slutligen har dött, eller ja det var någon vecka sedan. Men idag köpte vi en ny! En fin liten Packard Bell som hittils verkar riktigt bra så det var ju skönt. :)

Idag har jag bara vart hemma sjuk, vet inte riktigt vad det är för fel på mig. Jag mådde illa halva dagen och hade ont i huvudet i timmar tills jag slutligen gav upp och tog en värktablett. Men men, det blir väl bättre...
Hoppas ni har haft en underbart bra jul i alla fall, har ni fått några fina julklappar? Det har jag, bland annat en kamera så nu kan jag fota fina bilder :)
Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0