Den sista dagen i år 2010

Godmorgon!
Shit, tänk att 2010 redan är över, det känns... konstigt. Men 2011 kommer nog bli ett bra år, det känns så. Har ni några nyårslöften då? Jag har ett par.
Idag ska jag först duscha och städa och förbereda mig lite inför kvällen, sen lite innan tre ska jag möta upp Moa och gå till kyrkan för att gå på nyårsbön faktiskt! Vi är ju sommarkonfirmander så då ska man gå på gudstjänster ibland.

Förresten så har jag den perfekta klänningen till ikväll! Det är min syrra Johannas, men hon hade den på nyår förra året så därför kan hon inte ha den igen, och alltså får jag ha den :D Det är jävligt bra att ha snälla storasystrar ibland, haha. Särskilt när man får låna deras fina kläder... ;)
Men vi hörs senare, ha det bäst hörrni! ♥

Haha, hos Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0