En lång, underbar dag

Hej bloggen!
Idag har jag ju varit inne i stan och gått luciatåg med min kör hela dagen, vi var upptagna från 10-17 ungefär. Allt gick bra förutom att stackars Elin som var Lucia första gången nästan svimmade, det var så ont om syre. Men vi lyckades blåsa ut ljusen i luciakronan innan i alla fall, så det var ju tur...

Sedan påväg hem köpte jag & familjen julgranar till i år, ganska tidigt men det är bra för då får man de bästa! Haha ;)
Nu är jag helt slut efter att ha gått omkring och sjungit så mycket (fast det var såklart asroligt), så idag ska jag inte göra så mycket mer. Typ äta och sova.
Imorgon blir det lussebullsbak, kemiplugg och lucia-repetition i Stadshuset. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0