Första jullovsdagen!

Godmorgon! Har ni sovit gott? Jag sov inte sådär jättebra faktiskt, blev väckt en massa gånger och sen kunde jag inte somna om för att jag var så täppt i näsan att jag knappt kunde andas... jag hatar att vara sjuk! :(
Men idag har jag haft en slapp första-jullovsdagen-morgon med våfflor till frukost, gött! Nu har jag precis bytt om och sminkat mig lite för jag måste nämligen släppa in sotarn som ska komma idag, för ingen annan är hemma. Lite pinsamt om man står där asful och nyvaken iklädd pyjamas liksom, haha! ;)

Annars kommer jag nog inte göra så mycket idag, känner mig ju fortfarande inte helt frisk och därför vill jag vila upp mig idag så att jag inte är sjuk på julen, för det skulle verkligen suga.
Vad ska ni göra idag?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0