Fredag, woho!

Oj vad jag uppdaterar dåligt, hehe... Men jag har mina anledningar. Nämligen att jag har så mycket att göra just nu! Seriöst, jag har knappt en enda dag fram till jul obokad.
När ska jag köpa julklappar? När ska jag plugga till kemiprovet? När ska jag sova, äta, andas? Haha jag får snart ett nervöst sammanbrott.

Men seriöst, kemiprovet på tisdag är ett stort jävla problem. Jag har bara inte tid... Fullt upp med Luciatåg i helgen och på måndag. Jag lovar att jag kommer sitta uppe och plugga på natten till tisdag, hehe...
Och nästa vecka blir också hektisk med bl.a. PRAO-intervjun på SVT på tisdag. Shit vad jag hoppas att vi får platserna, vi har lagt ner så mycket tid på det nu...

Men nu ska ni inte behöva höra mer om mina problem, jag lovar! Här kommer lite bilder från idag, jag var inne i stan på julmarknad m.m. med Johanna :)

Tog en latte på Espresso house, hihi

Och Stortorgets underbara julmarknad! Vi köpte lotter och jag vann för en gångs skull, haha! Visserligen var det en nyckelring, men den var söt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0