Fredagskvällen

Tjena snyggingar, vad görs?
Själv försöker jag komma på en sago-outfit till Fannys på lördag, men det är ju tamejfan inte det lättaste. ;) Jag har några intressanta idéer men jag behöver bygga vidare på dom, och det är alltid nåt som saknas om ni fattar vad jag menar..?
Haha hela utklädningslådan ligger utbredd över mitt rum och det är paljetter hit och häxhattar dit men inget är perfekt... Haha. Jaja, jag improviserar, det blir nog kul. Men snart ska jag sova för jag är hur trött som helst och imorgon har jag fullt upp!
Måste först in till stan och köpa julklappar så tidigt som möjligt, sen hem och iväg igen på julbord, och sen hem igen för sago-makeover och vidare till Fanny. Mycket kul att göra! :)

Jaja jag ska rota vidare bland alla kläder men vi hörs imorrn!
Ha en bra kväll/natt, haha... Godnatt ♥

Jag kanske kan vara någon Disneyprinsessa..? Frågan är bara vem, och hur. Jag har tyvärr inte en fantastisk babyblå balklänning instuvad i garderoben... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0