Friday

Okej först och främst: Förlåt mina fina för att jag inte bloggade igår...
Men jag var i Skärholmen och köpte julklappar med Emma, Vicki och Mira tills typ 18.15, så jag var hemma typ tjugo-kvart i sju och då skulle jag äta och sen var det ju Vampire Diaries, hehe. :P Och sen Criminal Minds o.s.v... Men nu ska jag inte bli tjatig.

I alla fall så har den här fredagen varit en rättså okej skoldag, och efter idrotten i V-torp så gick jag & Emma in och badade lite och bastade, härligt! Så jag kom hem vid typ kl 16.
Nu ska jag äta godis och kolla på Kenza & Tyra show, haha visst är jag en hälsosam typ? Mm absolut.
Ha en bra eftermiddag/kväll hörrni, vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0