Godmorgon


Igår var en bra dag, jag hittade flera julklappar, julbordet på Rosendahls Wärdshus på Djurgården var väldigt gott och det var ett underbart mysigt ställe, och kvällen hos Fanny var också ritkigt nice! Vi gjorde typ världens största glasstårta, kollade på film m.m.
Jag lägger upp bilder från kvällen strax! :)

Men idag mår jag inte så bra... Jag visste att jag höll på att bli sjuk för jag har vaknat med hes röst och täppt näsa i några dagar nu, men idag har jag ont i halsen och känner mig helt trött och seg, sådär jobbigt tung i huvudet liksom. Segt... Jag som aldrig är sjuk.
Så idag får jag nog se hur mycket som blir gjort, jag hade tänkt åka och leta efter fler julklappar men jag får se om jag orkar. Ikväll ska jag iväg någonstans med familjen också, så det kanske är bäst att stanna hemma framför TV:n och dricka honungsté och försöka bli frisk liksom... Det låter ju inte heller helt fel ;)

Ha en bra dag hörrni, puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0