Hemma

Yes, nu är jag hemma igen. Det var rätt trevligt, Terrakotta-armén var ju ganska imponerande ändå, och middagen hos några vänner till familjen var också nice. De bor typ i en sjukt stor våning i Fridhemsplan, säkert minst dubbelt så stor som vår villa här i Mälarhöjden, haha.
Japp så jag tänkte bara skriva ett snabbt inlägg, men det blev inte så snabbt för datorn hade 37 uppdateringar att konfigurera eller vad det nu heter... :P

Nu ska jag i alla fall kolla fb och lite sånt och sen typ lägga mig och läsa. Jag läser om Eclipse för tillfället, det är ganska kul. Det var ju så himla längsen jag läste Twilight-serien... Två år! Fast jag har läst om de bästa bitarna i Breaking Dawn några gånger, hehe...
Dröm sött sen hörrni, vi ses ♥

Fotad häromdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0