Hemmadag

Idag har jag inte bloggat som ni märker, eftersom att jag var hemma sjuk och orkade inte.
När jag vaknade imorse hade jag huvudvärk, halsont och kunde knappt prata alls, usch. Jag hatar att må dåligt när jag vaknar...
Men nu är min halsont & huvudvärk typ borta så jag mår mycket bättre, även om jag inte riktigt har fått tillbaka min röst. Men jag känner mig pigg och nästan frisk så ikväll ska jag gå på tjejmiddag hos min fina Johanna som fyller 14 i veckan! :) Jag drar strax innan halv sju.

Har ni haft en bra dag förresten?
Och juste, minns ni att jag och Johanna var på prao-intervju på SVT förra veckan? Idag fick vi reda på att vi ska få praoa där under v. 15, yay :D
Kram kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0