Shopping

Det blev en liten tur till Skhlm i alla fall, tyvärr var rean ganska dålig på de flesta ställen tyckte jag men jag hittade några andra grejer, så det var ju bra :)
Och ikväll kommer några vänner till familjen på middag, så jag ska väl vara med på det, annars får jag se om jag gör nåt mer idag. Vad ska ni göra ikväll då sötnosar?
Bilder på mina fynd:

Tröja från Lindex, 149:-
Träningstights (efterlängtade!) från H&M, 299:-
(Snygga foton, höhö... Jag lovar att tröjan är mycket snyggare på, och ja den är svart inte grå :P)

Rouge 49,50:- från H&M
och tights från Lindex för 59,50:-

Kommentarer
Postat av: Moa

Fina saker :)

2010-12-29 @ 18:27:19
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0