Tisdag den 14:e

Nu var det ganska längesen man bloggade... ;)
Jag var ju så trött när jag kom hem igårkväll så jag somnade omedelbums, haha.
Den här dagen har vart helt okej för min del, eller nja. Vi hade kemiprov, och det var lugnt det sämsta provet jag någonsin skrivit, det gick åt helvete verkligen. Menmen, jag kan ju inte göra något åt det nu direkt.

Sen skyndade jag mig in till Karlaplan med Johanna, för vi skulle ju på prao-intervju på SVT kl 16. Intervjun kändes som att den gick bra, men vi får svar först om en vecka typ. Så vi får väl se helt enkelt.
Men nu är ju ändå alla prov över, och jag har kommit ur min värsta stress-period. Nu måste jag istället ta tag i det här med julklappar... får typ åka in och köpa både imorgon och på torsdag.

Men nu ska jag fixa nån mat, har bara ätit sötsaker idag nästan :S
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0