Varför har man alltid bråttom..?

Det här blir ett jättesnabbt litet inlägg för jag måste gå om trekvart... Ska åka till Stadshuset igen för tredje och sista gången i år, och gå det sista luciatåget för i år då. Synd, jag hade gärna gått 10 till! ;)
Har ni haft en bra dag förresten?
Min var bra, förutom att jag var (och är) trött efter min tidiga start på dagen, plus att maten i skolan var jätteäcklig. Så idag har jag levt på lussebullar och knäckebröd, nyttigt!

I alla fall så gick luciatåget i morse jättebra, och i skolan såg vi niornas luciatåg som också var riktigt fint!
Min förra franskalärare, Maria, var också där med sin lilla bedårande bebis på 8 månader! Gissa om jag blev lyrisk... Jag älskar bebisar. När de är glada, vill säga hehe. Och det var verkligen Marias bebis, så himla söt!!
Men nu måste jag äta upp min paj, vi ses kanske senare! Puss♥

Två bilder från imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0