Woop woop

Jag är lycklig, vet ni varför? Ja det vet ni. För nu är det jullov och ingen mer skola på typ... Många dagar! Bra va? Jaaaa. Fast det som suger är att mitt långa fina inlägg just raderades, jag hatar när det händer! Grr.

Men i alla fall, idag var jag i skolan från ca 9-12. Vi kollade på Ice Age 3 och åt en massa gott, lekte någon lek och sist men absolut inte minst... fick betygen! Yay :D Det gick bra också så jag är asnöjd. Och sen vid ca 14-14.30 träffades jag, Emma, Fanny, Moa och Wilma och åkte pulka, haha! :) Sen gick vi hem till mig och såg på TV och drack té och åt godis, myspysigt ;)
De gick hem vid typ kvart i sex. Nu ska jag gå och steka våfflor med mina syrror, det är bara vi tre till middag ikväll nämligen :)

Hoppas ni också har haft en bra dag, och om inte så är det ju i alla fall jullov nu!
Ses senare, pussilussi ♥


Pulkaåkningen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0