Back on track

Okej, jag tar tag i mitt liv nu.
Haha nja men jag tar tag i bloggen i alla fall! Jag är i och för sig typ dränkt i läxor, men jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan ändå :)

Idag har jag vart med Wilma efter skolan, vi gick hem till henne för att planera klart våran ledaruppgift till idrotten. Den ska nämligen lämnas in på fredag, men vi tänkte vara lite smarta och visa Lars papperet redan på onsdag så kan vi hinna rätta till det om han tycker att något är dåligt. Haha mycket intelligent plan!

Ikväll ska jag försöka få så många läxor som möjligt undanstökade, så att jag inte måste stressa med det så mycket under resten av veckan. Jag har även ett viktigt franska-prov på torsdag som jag tyvärr har ignorerat lite, så jag får nog plugga varje dag till det, haha...
Men ha en bra kväll i alla fall, CYA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0