En dag på stan

Ojoj, åtta timmar sen jag bloggade, haha.
Men jag har haft fullt upp förstår ni. :)
En liten stund efter att jag bloggade imorse bestämde jag nämligen med Fanny och Vicki att vi skulle träffas och hitta på något. Vi åkte in till stan och shoppade, först Götgatan och sedan in till centralen.

Jag köpte rätt mycket faktiskt, bland annat en sådan där pärm/mapp med typ 15 fack som man kan ha papper i, bra va? Om man är så slarvig som jag och inte kan hålla reda på alla papper så är det precis vad man behöver!
Jag köpte också en skjorta, en BH, en dubbelring och lite annat som ni får se senare när jag har fotat dem.
Vi tog lite lunch/fika på Wayne's också, älskar deras bagels ♥

Fast en sak var dålig, och det är att när jag kom hem märkte jag att min nya ring saknade en sten... :( Men jag får väl åka in och byta den imorgon, kan passa på att kolla prao-platser också.
Pusselikram ;)
Update: Hmm, 2 unika besökare idag..? Vart tog alla vägen? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0