Förkyld...

Jag tänkte gå ut, men jag fick huvudvärk istället och nu är det redan mörkt... Dagen gick för fort och vad hann jag med? Hmm, inget. Nej, precis.
Haha, jo jag har hunnit med en del faktiskt. Men inte så mycket som jag trodde, det blir ju så när det bara är ljust i några timmar... Jag gick liksom upp vid halv tolv, och nu, bara fyra och ½ timmar senare, är dagen över? Haha. ;)
Nu har jag i alla fall precis sett klart på VD-avsnittet som jag missade i torsdags, och har passat på att ladda min ipod (vilket tar 3 timmar), det var på tiden för den har vart urladdad i typ 1 månad! Jag har verkligen saknat den, haha.
Usch, hoppas jag inte blir förkyld... Jag har inte tid att vara sjuk. Ska gå och ta en C-vitamin brustablett, det brukar hjälpa lite faktiskt!
Kram ♥

Ian Somerhalder som spelar Damon... Gosh vad han är snygg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0