Good morning

Idag har jag haft en riktigt skön morgon. Somnade nog vid elva igår för jag var ganska trött, och sen vaknade jag någon gång vid åtta-nio, tidigt va? Men det var skönt för jag kände mig utvilad och låg sen och läste i typ en timme.
Sen dess har jag hunnit duscha och tvätta håret, och göra ansiktsmask. Riktigt härligt!

Planerna för dagen är ju som sagt att åka in till Götgatan och byta min ring, lika bra att få det gjort så slipper jag ha den på hjärnan hela tiden, haha. Tänkte också passa på att fråga om prao-platser till v. 14, kanske på typ The Body Shop eller Wayne's Coffee eller nåt. V. 15 ska jag praoa någonstans med Johanna P som sagt. :)
Ha en bra dag, kram ♥

Härlig bild från i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0