Good times

Hmm, 4 timmar senare: mycket plugg avklarat? Hell no, haha. Vi har hunnit: göra typ 1½ sida i matteboken, läsa igenom biologin lite, skriva engelska glosor och förhört varandra... det var typ det, haha.
Resten av tiden har vi ätit lunch, kollat på roliga youtube klipp, gjort en... eh intressant plugglista på Spotify och skrattat ihjäl oss åt något som Fanny sa/sjöng, hahaha jag minns inte ens vad det var. Fanny gick precis för hon skulle på ridning.
Ja, det var min dag i ett nötskal det, var har ni gjort?
Nu ska jag bänka mig i tv-soffan med min stickning (ja jag har en stickning, det är till slöjden) och lite varm choklad, soft.
PUUUUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0