Hemma från bion

Ih jag kan inte tänka... försöker absorbera filmen. Alltså den var så jävla bra, det måste jag säga. Även om jag har läst alla böcker så var det ändå spännande... Jag tror jag älskade den asså, ja det var en riktigt bra film. Längtar tills del 2 kommer ut!
Men i alla fall, kvällen med Vicki var bra. Vi åt på donken, + en massa popcorn och läsk sen såklart. Kom hem för typ en halvtimma sen kanske, Vickis pappa hämtade oss så det var ju skönt att slippa krångla med bussen och tunnelbanan och gå hem sen i snön... ;)

Nu ska jag typ snart sova snart tror jag, är sjukt trött och imorgon har jag en del att göra... Ska först på rep inför Lucia från 9.30 (!!!) till 14.30 tror jag det var? Typ enda sovmorgonen och jag måste gå upp kl 8 senast. Hallelujah.
Sen ska jag kanske sälja lite julblommor med Fanny, och annars plugga... Eller sova? Det kommer behövas.

Men nu---> sängen. HUGS ♥

Jag och Vicki i oktober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0