Imorse var det höst men nu är det tydligen vinter...

Har ni haft en bra dag?
Själv har jag väl vart hemma i kanske en kvart/20 min, och om en halvtimme måste jag gå igen, till keramiken... I den här snöstormen! Jag fattar inte, det är liksom 1 dm snö ute, i november! Haha, lite mysigt är det ju såklart med årets första riktiga snöfall, men det skulle kännas roligare om det typ var december, då hade det vart lite julstämning... Men jaja, det lyser ju upp lite i mörkret i alla fall. ;)
Skoldagen var helt okej förresten, ganska bra ämnen, och god lunch för en gångs skull. Just nu sitter jag och äter pannkakor från igår, gott!
Ha det bra hörrni, ses♥

Min lilla katt är inte så förtjust i vädret idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0