Tjejmiddag hos Vicki

Idag blev det sen bloggning, för jag har haft fullt upp!
Efter skolan åkte jag, Emma och Fanny till Liljeholmen, där vi mötte Mira, för att kolla på presenter till Vicki och en del annat. Passade på att äta på donken också, hehe...
Efter det hängde jag med Emma till Västertorp för att hämta Smilla på hunddagiset, och sedan gick vi hem. Och mitt hår var så smutsigt så jag var liksom tvungen att tvätta det, och raka benen också... suck. Sen var klockan ganska mycket kan jag säga, och nu hatr jag bråttom! Ska ju gå till Vicki vid 7, och jag sitter här i morgonrock!! Måste gå och byta om.

Färdigsminkad! (med min snygga prickiga morgonrock) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0