Good morning

Godmorgon! Eller ja, jag sover typ fortfarande. Ligger nerbäddad i sängen med datorn i knät, haha lyxigt.
Kvällen hos Vicki igår var nice, vi gick väl därifrån runt 00.30. Det blev en lång, mysig promenad hem i snön! Ja, det snöade ganska mycket, men det märkte ni nog hehe ;)

Yes, idag ska jag i alla fall börja med att äta frukost, nu när man för en gångs skull är tillräckligt vaken för att kunna äta ordentligt! Sen har jag typ inga planer, kanske ringer en kompis eller stannar hemma... Hela nästa vecka har jag rätt mycket att göra, så man kanske ska passa på att ta det lugnt..
Jaja, puss & kram på er, vi hörs lite senare! ♥

Nyvaken ;) (jag vet, armen och handen ser skitkonstiga ut haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0