18.19

Så var det mörkt igen då, haha. Eller ja, det har ju vart det ett tag fast klockan bara är sex...
Vi var färdiga med luciasångerna vid typ 14.15, så då åkte vi hem. Vi var i ett skitstort hus med en massa trappor och en väldigt avancerad kaffemaskin också, haha.
Sen var jag hemma i ett tag innan jag och Fanny gick ut för att sälja julblommor. Men jag tror våran klass är ganska sent ute, för folk hade redan köpt... Eller så var de inte hemma. Men whatever, bara man säljer några blommor så har man ju bidragit :)

Fick grejer till luciatågen :-) Det roliga är att ärmarna är rätt pösiga så om man drar ut dem ordentligt ser jag jätterolig ut, typ som att jag har helt enorma puffärmar haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0