Äntligen höstlov!

Otroligt bra, eller vad tycker ni? Haha såklart ni tycker det!
En hel vecka där jag kan göra precis vad jag vill är just vad jag behöver. Har ni några roliga planer?
Dagen idag var riktigt nice måste jag säga, bra lektioner och sedan hängde jag med Johanna efteråt som sagt, trevligt! Vi skulle bland annat ringa en tjej på SVT och fråga om vi fick praoa där, men hon svarade inte så vi mejlar henne istället.
Fast det var lite pinsamt för när vi ringde först råkade vi säga fel namn till operatören eller vad det heter, ni vet den där personen som kopplar en vidare till rätt person. Så vi fick ringa igen, hehe...

Planerna för kvällen är att käka middag med Jennifer (storasyster nr 2 alltså) och sen kolla på Scream med Fanny vid tio, den går på 5:an tror jag? Det passar ju bra med lite skräckfilm nu när det snart är Halloween, eller vad säger ni? ;-)

Jag vet inte ens om det här är rätt film men jag tyckte bilden var lite cool hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0