Fullt upp

Puh, vilken dag. Äntligen hemma.
Det finns en förklaring till min urusla uppdatering ska ni veta, och den är att idag har det helt enkelt inte funnits tid.
Etfter sista lektionen (gympa i Västertorp) stressade jag hem för att duscha och byta om och lämna saker o.s.v, sen gick jag ner till tuben för jag skulle nämligen åka in till centralen och möta upp min syster Jennifer. Med henne skulle jag sen ända ut till Skeppsholmen för ett kör-rep inför imorgon. Kom hem för typ 25 min sedan, och nu ska jag bara slappa! :D

Men, det blir tidigt i säng för jag ska gå upp halv åtta och åka till Skeppsholmen igen min kör och en massa andra körer ska nämligen ut på stan och typ sjunga på konserthusets trappa, haha! Ungikör fyller 25 år... Så om ni ser en massa folk i gröna tröjor som står och sjunger på stan imorgon, så är jag där, hehe.

Nu ska jag äta middag, så vi ses kanske senare! pusspuss♥♥
Ingen blogging imorgon, är borta precis heeela dagen.

jo, bloggning blir det för nu kan man ju ha tidsinställda inlägg!! :D


Kommentarer
Postat av: Moa

visst är det toppen :D <3

2010-10-22 @ 20:43:19
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0