J'adore


1) stylebytyra.se - 99 kr 2) kyssjohanna.se - 295 kr

Åh jag älskar stora ringar, kan inte få nog. Måste nog köpa några fler...
Har ni haft en bra dag förresten? Själv har jag inte fått så mycket gjort, inte ens franska faktiskt fast jag sa att jag skulle, hehe. Dumt av mig, men det klarar sig ändå.
Jag hoppas jag inte är sjuk imorgon, har haft en envis huvudvärk hela dagen. Men jag kan ändå inte vara hemma imorgon för jag och Moa ska presentera och laga vår maträtt på hemkunskapen och det (samt redovisningen nästa vecka) kommer i princip att bestämma mitt betyg, så jag måste vara där... Suck. När man måste planera vilka dagar man kan vara sjuk, då är det illa... Haha.

Oj vilket långt, jobbigt inlägg det blev men jaja, nu ska jag dra mig ut i 5 minuter för att se om frisk luft kanske tar död på min huvudvärk. :)
Det blir nog ingen mer bloggning idag, så ha en bra kväll, vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0