Måndag igen...

Har ni haft en bra dag?
Min dag har varit ganska bra, hade hemkunskap som sista lektion så jag och Moa lagade våran maträtt som vi hade valt, alltså en paj som blev helt okej.
På Livskunskapen fick vi också våra omdömen, inte betyg för dom får vi i jul men det stod typ hur man ligger till och vad man kan jobba på. Jag fick bland annat reda på att jag fick MVG på fysikprovet så det var ju lite nice.

Nu ska jag faktiskt sätta mig ner med so-mappen och försöka lära mig namnen på typ allt i hela Norden känns det som, haha... Kanske inte men många städer och landskap är det i alla fall.
Nej nu ska jag sluta babbla om tråkigheter haha. puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0