Mest bra i alla fall

Nu är jag hemma! Eller ja, jag har väl vart det i 40 minuter eller nåt.
Optikerbesöket gick bra, fick göra en synkoll och prova linser. Det var lite ovant att sätta i dom men fan vad nice när dom väl var i, jag ser ju precis allt!!! Haha varje liten detalj, det är verkligen skönt.
Sedan kollade vi runt efter en vinterjacka till mig, jag har ju ganska höga krav men tillslut hittade vi den perfekta! Så en ganska lyckad dag var det med andra ord.

Förutom en sak som sabbar allt, och det är att jag, den klantigaste människan häromkring, kanske har slarvat bort mina omdömen, alltså hela bunten med papper där allt står. Dumma mig! Jag hoppas dom gömmer sig någonstans i skåpet, annars fårr jag väl fråga om man kan skriva ut nya.... Hehe Christina blir nog inte så glad på mig.
Jaja, inget att göra åt det nu. Kanske, kanske finns dom i skåpet.

Min nya, underbart mysiga jacka:


Den är från Esprit och kostar 1299 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0