Mysig onsdagskväll

Ikväll är jag (och min söta katt) ensamma hemma, vilket är ganska skönt för en gångs skull. Jag har redan ätit en tidig midag med mamma innan hon gick iväg till ett föräldramöte, så resten av kvällen ligger utbredd framför mig. Vad ska man hitta på?
Trött är jag som vanligt, så jag tänkte ta ett varmt bubbelbad och göra ansiktsmask och hårinpackning och sen kolla på Grey's Anatomy vid nio... japp, bra plan.

Plugget behöver jag lyckligtvis inte tänka så mycket på, för jag pluggade nämligen SO i nästan två timmar i eftermiddags, och kollade igenom engelskan lite snabbt bara för den kan jag ju. Så det känns bra för en gångs skull, det är bara lite stressigt med franskan men det kan jag leva med.
Nu ska jag kila ner och sätta på badvattnet, tjingeling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0