Ny blogg?

Hejhej,
som ni säkert vet så kommer jag att blogga här från och med nu. Jag tror att alla som läser det här känner mig eller vet vem jag är, så det behövs nog inte så mycket beskrivingar. Men jag skriver lite ändå, haha.
Jag är en 14-årig mälarhöjdare som gillar att vara med mina fina vänner. Jag sjunger i kör vilket jag älskar, går på keramik och gör en massa annat trams! ;)

Hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa!
Jag ska jobba lite på designen när jag har tid och lust, men det får vara såhär sålänge.
Puss! /Bea

Kommentarer
Postat av: Moa

Bra där tjejen! Hjälper dig gärna med designen om du behöver :)

2010-10-15 @ 18:20:00
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0