Spöklikt

Halluu ;)
Just nu sitter jag hemma hos mina kusiner, jag lånar deras dator medan dom är ute och går en "bus eller godis" runda. Johanna följde med dom en liten stund för dom skulle gå till någon som bodde långt bort, så jag är helt ensam här för tillfället. Det är lite spooky tycker jag, deras hus är så stort och så såg jag ju på Scream igårkväll med Fanny... Om telefonen ringer får jag troligtvis en mindre hjärtinfarkt, haha. Några mordoffer i filmen blev ju liksom uppringda av värsta läskiga mannen (mördaren) som sa typ att han stod på deras veranda och att dom snart skulle dö o.s.v...
Men fan varför skrev jag det, nu skrämmer jag upp mig själv! Haha fail.

Har ni haft en bra dag förresten? Det har jag. Vi har promenerat, ätit pizza, sminkat barnen till häxor och monster och skurit ut pumpan m.m.
Bilder kommer när jag är hemma imorgon! Nu ska jag gå och kolla lite på Taxi Driver, ha det♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0