Torsdag den 21:a

Åh helvete, jag skrev just ett helt, långt inlägg och sen bara försvann det... Klick så var det borta. Hatar när det händer...
I alla fall, skoldagen var bra, jag gick på mitt hälsosamtal hos skolsyster och hade sedan engelskaprov, annars hände det inget speciellt.
Har ni haft en bra dag?
Sedan jag kom hem har jag stått i köket och bakat hallongrottor till kören, för det är min tur att ta med fika. Jag tror dom blev ganska bra, dom var nog liiite för länge i ugnen men det blir säkert bra ändå, hehe.
Näst på tur är SO-plugg, eftersom det är prov imorgon.
Bloggar ikväll om jag hinner, annars ses vi imorgon! Pusspuss


haha ;-)

Kommentarer
Postat av: Moa

Mumsigt :)

2010-10-21 @ 21:51:03
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0