Hej söndag

Godmorgon! :)
Igårkväll blev det ingen blogging för jag var helt slut, haha.
Gårdagen var bra men kändes väldigt lång, vi var först i Skeppsholmskyrkan i många timmar, sen sjöng vi vid Hötorget, och efter det tog jag en kaffe på Söderbergs Café med några tjejer från kören, och sen tillbaka till kyrkan för en konsert och middag. Jag kom hem typ vid nio.

Och nu idag när jag har fått sova ut måste jag ta itu med mitt härliga berg av läxor, vad kul. Verkligen. Engelska, matte, franska och svenska står på tur.
När jag är klar med det ska jag nog bara ta det lugnt tror jag, det är verkligen behöver det efter de senaste dagarna så det blir perfekt. Det ska ju regna hela dagen också, så man blir inte så sugen på att gå ut heller. Men jag klagar inte, hellre regn än snö känner jag nu i oktober...

Ha en bra dag, vi hörs lite senare!♥

Hahaha apropå snö så kollade jag just igenom mina foton från januari-09, och kolla vad mycket snö det var!!! Helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0