Back on track

Godmorgon, eller snarare godmiddag kanske man säger. Bloggpausen blev som ni ser kort, för nu har jag löst mitt lilla bildproblem, åtminstone för tillfället! :) Dock kommer det kanske inte bli jättebra uppdatering förräns jag har fått ordning på datorn, men jag ska göra mitt bästa.

Mais oui, idag har jag hur som helst haft en slapp och härlig morgon. Men nu är det snart slut på den, för om ca 1½ timme ska jag bege mig in mot stan och möta upp min mamma & pappa och åka och förnya mitt pass! Haha det ska bli skönt, för på mitt nuvarande pass är jag 10 år och 144 cm lång... Hehe. Nu är jag hela 3 dm längre än så, vilket fick en passkontrollant att skratta glatt åt mig en gång ganska nyligen på Arlanda... :P
Nu ska jag i alla fall in i duschen, efter pass-grejen åker jag direkt vidare till sergel-bion för att kolla på Water for Elephants ikväll med Emma, Moa och kanske Vicki?
Det ska i alla fall bli mysigt, jag hoppas den är bra!
CYA ♥

Blommor på bordet, haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0