Bra dag!

Hejhej tjatja, förlåt för att jag inte har bloggat sen imorse men det beror inte på mig utan snarare min dator... Den är sjukt seg av någon jävla anledning.
Hur som helst, dagen på SVT har faktiskt vart asrolig! Vi var ju på text-tv och webb-avdelningen, i det så kallade "Nyhetshavet." Det var riktigt stora lokaler fullproppade av olika sorters journalister som sysslade med webben, tv-sändningar, nyheter, Rapport, Aktuellt m.m... Det var väldigt intressant att vara där för vi fick lära oss så mycket  (typ som hur man gör en webbartikel) och träffa en massa snälla människor. Fast jag har vart jättetrött idag så jag höll typ på att somna haha, men jag klarade mig ;)

Har ni haft en bra dag?
Jag har inga bilder att ladda upp tyvärr men dagens outfit kommer snart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0