Dagens planer

Godmorgon!
Idag är planerna att sjunga heeela dagen, med min kör alltså. Vi ska först ses i konserthuset vid kl ett, och sen kommer det vara lite olika grejer under hela dagen och till sist ett framträdande i typ stadsmuséet tror jag vid 21.30. Det ingår i Stockholms kulturnatt, om ni känner till det? :)
Så jag vet inte riktigt om jag kommer hem emellan, but i wouldn't bet on it. Alltså kommer det kanske bli lite sisådär med bloggningen, men jag ska tidsinställa minst ett inlägg!

Det som är lite flummigt med hela sång-grejen är att det är 70-tals tema... Hm. Men min syrra (Johanna) hittade en soft klänning som jag kan ha, eller asså den var ganska fin tycker jag. Och rolig. Sen tänkte jag bara fixa håret lite hippe-aktigt med små flätor bakåt typ om ni fattar? Man vill ju inte vara för eccentrisk...

Vad ska ni göra idag förresten? Vi hörs, pusspuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0