Döda fötter?


Puh, hemma från första prao-dagen då! Jag är somsagt på Wayne's Coffee på drottninggatan 31 (inne i Lagerhaus typ) den här veckan! Det var lite förvirrande när jag kom dit imorse, för de hade av misstag råkat boka in 5 prao-elever där den här veckan! Så vi hade inte så jättemycket att göra förutom vid lunchtid då det fanns sjukt mycket disk och sånt att ordna med.
Annars fick vi bl.a. städa hyllor, packa in varor i kylskåpen, tända ljus på borden, hämta och lämna saker m.m. Personalen var trevlig och hjälpsam så jag tror det kommer bli bra ändå!

Dock sprang jag ju runt i converse hela dagen, så mina fötter gjorde så jävla ont i slutet av dagen att jag typ stapplade hem sista biten, haha. Det kanske förklarar rubriken? ;) Menmen, ont i fötterna är ju inte så mycket att klaga över.
Har ni haft en bra dag? Nu ska jag äta, som vanligt då. Vi ses senare, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0