En lista!

Update: råkade tidsinställa fel så att den blev publicerad igår... Men det skulle vart idag! Hehe

Har du nåt smeknamn?
Bea som jag nästan alltid kallas, heter ju egentligen Baetrice. Men också Bee och Bemsi, haha.
Hur lång är du? Nästan 174 cm
Ögonfärg? Blå-grå, det är olika i olika ljus
Hårfärg? Naturlig brunett, har faktiskt aldrig färgat håret!
Skostorlek? 38/39, oftast 38
Vilket stjärntecken har du? Jag är tvilling :)
Vad vill du bli när du blir stor? Har funderat mycket på det men jag har ingen aning... Jag kan säga att jag överväger både läkare, psykolog, jurist, ekonom, m.m...
Vad är din största rädsla? Havet. Jag gillar att bada vid stränder, men avskyr själva havet... Tyvärr. Det är bara för stort, för djupt, för mörkt. Har också en fobi för att drunkna vilket kan ha att göra med havs-rädslan. Har också cellskräck, men inte överdrivet.
Tror du på Gud? Sånt här kan jag diskutera hur länge som helst, men efter mycket tankar och 15 år på jorden har jag bestämt mig. Ja. Jag tror på Gud, jag tror på att det finns nånting större än människan, större än vi kan förstå. Och det står jag för.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae, på sätt och vis. Jag tror på att man kan känna nånting speciellt första gången man ser en människa i ögonen, men jag vet inte om jag tror på att det är riktig kärlek. Inte förräns jag upplever det själv i alla fall, haha.
Om du fick åka vart du ville i världen just nu, vart skulle du åka? Till USA, typ New York eller California.

Katt eller hund?
Katt.
Hamburgare eller pizza? Pizza!
Choklad eller lakrits? Klart choklad, jag hatar lakrits... (och älskar choklad)
Sommar eller vinter? Haha. SOMMAR


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!



2011-04-26 @ 11:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0