Födelsedagsbarn

Godmorgon sweeties!
Idag är det ju onsdag, och jag och Johanna ska vara på text-tv på SVT. Det låter inte så kul kanske, men vem vet? Det kan ju vara jätteroligt ;) Det återstår att se helt enkelt. Vi slutar nog vid ca kl 15 igen tror jag så bi hörs väl i eftermiddag vi fyra-tiden.
Ha en bra dag! ♥

Idag fyller förresten Moa 15 år så GRATTIS  på dig!! :D ♥


Det går inte att ladda upp bilder för då dampar min dator, men som tur är kom min syrra Jennifer hem från Frankrike (hon har vart där i en månad) igår och hon är familjens dator-expert så jag ska be henne snällt så fixar hon nog prooblemet! ;)
Sålänge blir det en gammal bild på Moa, Wilma, Vicki & mig!

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack sötnos :D <3

2011-04-13 @ 08:42:27
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0