Frrridaayyyy

Idag är jag hemma lite senare än vanligt, dels för att jag jobbade över lite men också p.g.a. att jag tog en sväng förbi Intersport på vägen hem och fick med mig ett par nya favoritskor hem... Nu är ni nyfikna va? ;)

Dagen har annars vart chill, jobbet var inte särsklit krävande. Jag flamsade mest runt med Karin och Johanna och så fick vi överblivna mini-muffins också så det var nice! Så nu är veckan över och det var min sista dag på Wayne's Coffee. Det känns lite trist för nu vet man ju precis hur man ska göra och var allt finns och sådär, men som jag sa igår: en vecka är nog ganska lagom egentligen.
Nu blir det mellis tillsammans med ett sprillans nytt avsnitt av Off the Map!

Vill ni se dem? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0