Hemma, aahaaa



Höhö

Nu är jag tillbaks från konfaträffen (kom hem för typ 45 min sen) , som var lite mysig liksom. Vi fick bl.a. måla påskägg, äta, höra berättelser ur bibeln, se en bit ur en film m.m. Så det var nice! Kul att träffa alla andra konfirmander igen också.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har ju inget plugg! :D Eller jo juste, vi har fått en FET JÄVLA LÄXA av vår franskalärare att göra över ledigheten, men den vill man ju inte göra nu direkt...

Menmen, jag ska nog kolla på tv lite och jobba på lite intervju frågor till praon, orka det. Vi måste liksom fråga vad dom får i lön, hur gör man det utan att vara oartig tror ni? Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0