Hur något gammalt blir till något nytt

Jag hittade ett gammalt linne i min byrå som jag använde rätt mycket för ett tag sen, inte nu längre men jag gillar färgen och knapparna! Men det är långt, går typ ner över rumpan. Och den här sommarn ska det ju tvärtom vara korta tröjor, så jag satte saxen i mitt gamla linne helt enkelt och klippte av det på mitten. Sen släpade jag fram vår gamla dammiga symaskin och fållade duktigt!

Så nu har jag en "ny" magtröja till sommaren, älskar när man kan göra om gamla plagg sådär! Check it out:

FÖRE:                                                                                                   EFTER:

Vad tycks? Själv är jag supernöjd!

Kommentarer
Postat av: Emma

SNYGGT!

2011-04-02 @ 18:37:23
URL: http://fanvadbra.blogg.se/
Postat av: Mira

gud vad fiffigt det ska jag oxå göra!! det blev ju skit fint! :) ♥

2011-04-03 @ 00:05:14
URL: http://miraspannargards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0