It's friday, friday, gotta get down on friday

Toodles poodles!
Yes äntligen fredag! Fast det känns faktiskt lite trist också eftersom idag var sista dagen på prao:n, och det har varit en så himla rolig vecka!! Idag fick vi bl.a. åka med Lilla Aktuellt på ett litet uppdrag till Kulturhuset där de skulle filma en kort grej, och sen har vi även gjort färdigt vårt projekt av att skrva en artikel till deras hemsida! Så jävla pro asså. jag föreslår att ni går in där nu och kollar på den!! Haha ;) HÄR är en länk i alla fall om ni vill titta!

Jag kom hem rätt sent idag, och nu är jag lite stressad för jag ska vara hos Moa på tjejmiddag om 20 minuter och jag har inte börjat göra i ordning mig än... Hehe. Men jag ska göra det alldeles strax!
Hoppas ni har haft en riktigt bra dag och ha en nice fredagskväll nu! Haha. PUSSPUSS jag tidsinställer dagens outfit till lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0