Nu kan jag leva igen

Det är sommar! Jag svär, det är sommar!! :D Haha. Nej men det är ju helt klart vår i alla fall, kände ni värmen idag eller? Vi var ju ute och städade med klassen i Västertorp, och jag hade liksom ingen jacka på mig, inte en kofta ens. Frös aldrig för en sekund...
Städningen gick väl bra, vi får 6000 för våra  två områden så det är ju värt! Sen är det väl kanske inte överdrivet kul att krypa runt inne i taggbuskar och samla på sig bajspåsar och snus, hehe... Nej jag överdriver lite men som sagt så är det ju både för ett gott syfte + att man får bra betalt :)

Efter städningen tog vi en glass och fick skjuts hem av Emmas mamma vilket var nice. Nu så ska jag äta "lunch" eller snarare ett sent mellis kanske. Typ som brunch, fast men lunch och mellis. Lullis? Hehe.
Puss på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0