Onsdag

Tjenare mannen, nu är jag tillbaks igen då! Dagen har varit bra faktiskt :) Åsa (en av mina lärare) kom och hälsade på för att se hur vi hade det, och jag, Johanna och Karin lyckades även göra klart vår prao-uppgift som var att intervjua någon (eller några) på arbetsplatsen. Skönt att ha det klart! Fast vi var ju tvungna att fråga vad de har i lön, men det ville de inte svara på hehe...

Yes men när jag kom hem vid typ tjugo i fyra gick jag direkt ut och tog en massa foton i trädgården, så nu har jag lite material till den nya headern. Så jag tänkte fixa lite mackor och sätta mig och jobba på den nu. Förhoppningsvis får jag upp den på bloggen redan ikväll, men annars imorgon eller på fredag.
Ha det bra, puss!

Lite av caféet där jag spenderar mina dagar denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0