Osammanhängande, men bra


While my mother waters plants, my father loads his gun
He says Death will give us back to God
just like the setting sun is returned to the lonesome ocean

... I'm happy just because, I found out I am really no one

-Bright Eyes, "At the bottom of everything"

Jag misstänker starkt att jag ahr lagt upp den här låten nångång för inte så länge sen, men den har bara gått in i min själ på nåt sätt. Den har en liten historia i början, om en tjej på ett flygplan. Sen störtar flygplanet, "30 000 feet into the largest ocean on planet Earth".

Det är en fin sång, och en fin musikvideo. Lyssna på den ni, så går jag bort till Fanny och kollar på film och bygger upp mitt lilla fettlager på magen med popcorn och godis. Låter lovande!
Haha nej, men jag kan vara seriös också, jag lovar. Det blev bara inte så just idag.
Vi ses när jag är hemma igen!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Haha ja lite glassigt var det! Men jag har ju faktiskt inte fått gratis lunch och massa överblivna brownies och muffins i veckan som du har... ;)

2011-04-08 @ 22:22:01
URL: http://fanvadbra.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Haha ja det är april men jag tror fortfarande det är mars... ;)

2011-04-08 @ 22:24:23
Postat av: Emilia

Tack så mycket! kan bara säga detsamma och villken fin bild! :) <3

2011-04-08 @ 23:20:49
URL: http://rococo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0