PÅSKLOV

Äntligen, äntligen påsklov... Och jag tycker faktiskt det är jätteskönt att påsken är så sen i år för då hinner det ju verkligen bli vår till lovet! :)
Gissa hur jag började min måndag då? Jo, när jag vaknade var det så soligt ute så jag hoppade i bikinin och la mig faktiskt ute på verandan och solade en stund, första gången för i år! Det var lite blåsigt, men annars suuuperskönt. Det blev bara en kvart på varje sida, men det syns lite resultat i ansiktet kan jag säga, börjar bli mer och mer fräknig. Jaja. Men det är ju bäst att börja jobba på brännan tidigt så man hinner bli en rikttig pepparkaka!

Nu tänkte jag ta en dusch och sen kolla på ett avsnitt av Vampire Diaries. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra av dagen, men jag lär nog spendera mycket tid utomhus i solen i alla fall! ♥



Alla bilder tagna av mig igår. Fick årets första påskgodis av min söta lilla granne för att jag hade hämtat post hos dom medan dom var bortresta, så himla gulligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0